Gå til innhold

Kom deg ut dagen er i morgen søndag 5.september!


engajente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bra du melder i fra!

 

er ute i skauen hver eneste dag selv, men har skjønt at mange har litt "dørstokkmil" når det gjelder det.

 

Er jo heldig og bor rett ved siden av da.... det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, i morgen skal vi ut. :-) Med tre unger, en egen og to lånte, skal vi gå en tur til det lokale husflidslags årlige salgsmesse. Fin tur langs elva, gjennom skogen. Tar med sekk med mat og drikke og så blir vi ute i timesvis.

 

Særlig gubben (og bikkjene) er mye ute ellers også, frøkna er temmelig flink, er en del på tur sammen med pappa, mens mamma nok må innrømme at hun er en med laaaang dørstokkmil... Men du verden så nydelig det er, når man først kommer seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempelei meg for at det nok er enda en ting vi ikke kan delta på som en familie.

Bor i en friluftskommune og alle rundt oss snakker om dette for tiden.

"Alle" naboene har fbstatuser osv ala "i morgen skal hele familien på fjellet" eller enda bedre "i morgen kommer mormor for å gå på fjellet sammen med oss".

Hadde det ikke vært for to kronisk syke barn; hadde nok vi også kunne hatt en status ala den siste.

 

Joda, jeg kunne gått alene. Men det er ikke det samme, og ikke noe jeg vil gå når "alle" andre går som en familie.

 

Dere må kose dere kjempemye på tur!! Dere er kjempeheldige som kan, nyt det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...