Gå til innhold

hvordan spørre om en date??


alenemed1. ♥

Anbefalte innlegg

ohhhhhhh... det jobber en kjekkas borti gata mi ( altså de graver og legger nye rør eller noe). Han smiler og gestikulere( sånne stig på gester) alltid når jeg kommer forbi, virker som han flørter, men jeg kan jo selfølgelig ta feil. Problemet er da at jeg aner jo ikke om han i det hele tatt er singel men skulle så gjerne spurt om en date om han er det.. Hvordan går jeg frem??

Kom med noen bra forslag nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smør noen brødskiver, pakk ned i en matboks og lever på vei til butikken. Nedi boksen legger du en lapp med: Middag?? eller Kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje stoppet og pratet litt neste gang jeg gikk forbi. Sett om han la noe i flørtingen eller om han backet ut når jeg tok kontakt.

Om jeg todde han la noe i det ville jeg flørtet tilbake, latt ham vite at jeg var tilgjengelig. Om han ikke bad meg ut da, ville jeg kanskje spurt om han ikke skulle ha ein pause snart, om han var kaffetørst?

 

Skulle det vise seg at han var helt blåst, opptatt eller noe annet er det ikke verre enn å gå tilbake på jobb, men er han hyggelig kan du jo invitere på mer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke dumt ikke dumt den der med matboksen :)

Har altså pratet med han en gang og han virket veldig hyggelig, men vi ble avbrutt så fant ikke ut så mye.

skulle ønske jeg var litt tøffere når det gjaldt sånne ting altså :) Synes det er skummelt og være den som spør, men har bestemt meg for at jeg skal gjøre det. Kan ikke sitte på gjerdet og glo, for da vil jo svært lite skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går forbi slipper du ned en lapp med spørsmål om date, og så roper du at han har mista noe, og så går du videre. Jeg gjorde det med en jeg så på en cafe en gang. Da han gikk løp jeg etter og ropte at han mista noe, så ga jeg ham lappen og gikk vekk i det han leste den. To dager etter ringte han:) Ble bare med den ene daten, men det er jo en annen historie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...