Gå til innhold

Ny utblåsning!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sov kun 4 timer i natt, har vært på jobb i dag og kommer hjem for å så vaske hus og ordne alt! Hvorfor gjør ingen andre noe her i huset! hvoror har det seg at jeg må gjøre absolutt alt! kunne listet opp en hel haug med ting her som kunne fått dere alle til å ha lyst å slå i bordet men gir kort versonen! Hvorfor prøve å få barn når man har en misstanke om at dette ikke blir å gå som man planer. Sier ikke at ting går til helvete, men hvis det fortsetter på denne måten ender jeg opp på et 4 ukers inntak på en psykiatrisk avdeling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk heeeeelt utrolig hvordan folk her inne velger å svare på innlegg. At det går an!

 

Det hørest ut som det må en grundig prat til i hjemmet. Her i huset blir det i all fall en runde i ny og ne når det gjelder arbeidsfordeling.

Jeg har et godt råd i den sammenheng, og det er å ikke ta den praten når du er dritsliten og sinna. Det ender hundre prosent sikkert med en sur krangel.

 

Lag et forslag til hvordan u vil ha det, og pass på at du ikke kritiserer de andre i familien for mye. Da går de fort i forsvar, og en blir stående stand by.

 

Lett for meg å si at en skal være tolmodig, og selvsagt er det tider der en utblåsning kan være på sin plass. Men ønsker du varig forandring på ting, må du planlegge fremgangsmåten din og hente frem pedagogen i deg:-)

 

Lykke til, håper du unngår innleggelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at hvis han ikke gadd å ta halvparten av husarbeidet, fikk han betale for en vaskedame. Og vaskedame ble det!

Veldig fornøyd med den løsningen. Vel anvendte penger! Kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...