Gå til innhold

UVI symptomer - noe annet enn UVI?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk for ca en uke siden veldig sterke symptomer på uvi. Dro på legevakta. Ingen utslag i urinen, men fikk allikevel antibiotika. Var borte dagen etterpå, men to allikevel hele kuren. I går kom det tilbake, leverte urinprøve igjen. Ingen utslag denne gangen heller, men ingen antibiotika denne gangen. Bare "ring hvis det blir verre eller ikke går over"

Holder på å bli gal her. Det er jo så plagsomt og irriterende!

 

Hva annet enn UVI kan gi slike symptomer da?

 

(Og symptomene er da: kjennes ut som om jeg må veldig tisse hele tiden, men må ikke det. Hvis det kommer noe er det bare noen dråper. Svir når jeg tisser. Og har konstant vondt i urinrør/blære - altså klassisk UVI)

 

Har i tillegg feber og megesmerter (litt sånne mensaktige.)

 

peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være klamydia, men det er merkelig med feberen.

 

Ellers er det faktisk mulig å ha betennelse i blære/urinveier at ikke-infeksiøs årsak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift på 9året, så tviler på det er klamydia. Går nå ut i fra at hankjønnet er trofast, hehe.

 

Hva gjør man med en betennelse som ikke er infeksiøs da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte hatt UVI uten utslag på tester hos legen, og gått med det til feberen har bikket 40 og smertene nesten har vært uutholdelige før jeg har fått noe for det hos lege! Ble faktisk bedre etter forrige svangerskap! Hadde ny UVI nå for 3 uker siden. Den ble avdekket pga rie-lignende kynnere (uke 28). Merket ikke symptomene i det hele tatt!

 

Hm... ikke noe godt svar på hva det er du har, men jeg synes det høres ut som en UVI.

 

Ønsker deg god bedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...