Gå til innhold

Hjelp - 7 uker gammel jente klør seg til blods


Alltid usikker+2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Jeg la denne ut før idag, men har blitt mye verry plutselig nå på kvelden. Mannen min nekter for at vi skal ringe legevakta, synes det er unødvendig, men jeg får så vondt av å høre henne skrike og klor seg selv.

 

Nå skriker hun og gråter uten opphold, mannen min mener det er bare vanlig skrike med en skrike kveld inimellom og at det ikke har noe med ørene i det hele tatt. Men hun klor og slår seg selv.

 

La ut dette før idag, men fikk ingen svar:

Hei!

 

Har en jente på 7 uker som driver å klore seg på ørene. Det er veldig rødt og tørr på ørene hennes, men vet ikke om det er rødt fordi hun klører seg selv, eller om hun klører seg fordi huden er irritert.

 

Trodde ikke en på 7 uker var bevisst nok til å klør seg selv med ville, kan det stemme? Neglene hennes er skarpe men ikke enda lange nok til å klippe, er redd hun skal klø seg selv til blods. (Satt på vottene, men hjelper lite)

 

Er det noen som vet hva dette kan være, eller om det er en krem eller salve jeg kan kjøpe?

 

Virker som hun er veldig plaget, kom plutselig for noen dager siden, tror ikke hun reagerer på noe fordi vi har ikke introdusert noe nytt i miljøet eller maten i det siste.

 

På forhand, takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ringt legevakta for å høre hva de trodde. Må være så vondt for lille jenta..

Legg på en kald klut, det demper nok kløingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils mannen din å si at han er en jævla idiot!

Det er ikke normalt for en baby på 7 uker, å ha skrikekvelder. Ring legevakta du, drit i den forbanna drittgubben!

 

(sorry, utblåsing, men jeg blir så utrolig provosert over foreldre som ikke tar barna på alvor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...