Gå til innhold

JAAA!! Mannen min innehar evne til sjalusi :o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Høres sikkert sært ut, men vi har vært sammen i 8 år og det siste året har det hanglet litt.

I dag hendte det noe, som gjorde at jeg ikke kom hjem til avtalt tid og at han ikke fikk tak i meg. Når han så fikk tak i meg, var spørsmålene følgende: Er det bra med deg? Har det skjedd noe alvorlig? Hvor har du vært? Med påfølgende: venninnen din har vært på døra der du var og den var låst.. Så jeg vil veldig gjerne vite hva du har holdt på med..

 

Han var ikke sint, men mer alvorlig og kanskje litt redd for svarene.

 

Jeg kjente faktisk at jeg ble litt glad, for han har aldri aldri aldri gitt uttrykk for sjalusi tidligere.

 

På den annen side.. Betyr dette at han har mistet tilliten til meg, eller at han speiler seg selv og jeg har grunn til å mistenke ham for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men det var noe med toneleiet.. Og når jeg så kom hjem, så var han der med veldig mange spørsmål om hvordan og hvem også videre. Vanskelig å beskrive her da. Men sjalusi var det. Det er jeg helt sikker på. Og når jeg spøkte litt rundt det nå, så fikk jeg det bekreftet. Lille mannen min. Søting da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har kommet mer fram fordi han er redd for at forholdet deres skal ryke, siden du skriver at det har hanglet litt siste året?

 

Uansett så tror jeg (og har erfart selv), at menn ofte holder sånne følelser og tanker for seg selv.. de benekter og holder kjeft, men kan være like sjalu som andre ;)

 

Sånn er hvertfall mannen min.. sier ikke ett ord om noe, og har benektet masse når jeg spør.. men etter lang tid så innrømte han at han er litt sjalu av seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har fått vite hva som hadde skjedd... Men fordi jeg ikke vil bli "gjenkent" så holder jeg nok best kjeft om dette. Var flere som var involvert i "finn-min-forsvunne-kone"-leken :o)

Bare ikke jeg, som for aller første gang var mer enn tre minutter forsinket til en avtale. Gud for et styr det blir, når hun som alltid holder avtaler plutselig ikke dukker opp til avtalt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...