Gå til innhold

Fått et bedre inntrykk av kjeden Nille, flere som har det??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes de har masse flotte ting man kan pynte både lysfat og bord med! I tillegg synes jeg de har mange flotte ting til hus og hjem som ikke koster en formue! Så noen fine lysestaker da jeg var innom der i dag, men måtte selv ta meg i armen og minne meg på at jeg har shoppestopp for lysestaker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Jeg tror de må ha byttet leverandør eller noe ;-) Det er fremdeles mye som ser billig og harry og fælt ut, men det er også endel ok ting. Jeg har kjøpt matboks o.l. til lillemann, samt anti-skli sokker som er veldig gode. Lysestaker har jeg også kjøpt der:-)

 

også har de veldig mye morsomt godteri da... Sukkertøykjeder, gullmynter, sjokoladefotballer osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke byttet levrandør men fått inn mange nye merker og gamle merker har byttet navn. Nille satser på å være billig, men også på å være bra. Nille skal ha noe for alle både de med samme smak som dere og de som har annen smak. Mange av produktene er av samme merke som selges på andre steder med der til mye dyrere priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Nille i dag, har ikke vært der på leeenge, ble veldig positivt overrasket jeg og, fant masse fint å pynte bordet med til barnedåp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har fått mye fint. Men har oppdaget at alt ikke er i topp kvalitet. F.eks kjøpte jeg et par store lysestaker som lignet fattigmannsølv, selv om det ikke var det.

Begge stakene sprakk etterhvert pga av varmen fra stearinlyset. Ellers syns jeg de har mye annet fint, pluss en del morsomt til scrapbooking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille er en elt ok butikk, jeg forventer ikke stor kvalitet på det jeg handler der. Handler som oftes til bursdager der, for der har de godt utvalg i papptallerkner, glass, godteposer osv. De har billig og bra garn der. Også har de hatt masse fint til scrappbooking.

 

Ungene finner endel leker der som er mye billigere enn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, NEI!

Nille er fortsatt mest ræl.

 

Selvfølgelig kanman finne et eller annet ålret, men mesteparten er ordentlig dårlig kvalitet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det kommer veldig an på butikken. Noen er veldig rotete og varene frister lite. Men vet om en der damene i butikken virkelig bryr som om interiør og der har de veldig mye fint.

Det har de sikkert på den andre butikken også, men det er noe med måten varene blir presentert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...