Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Lillegull snur seg sånn, hun vrir seg rundt og knuger hodet opp i sengeenden, sånn at det ser helt forferdelig ut. Tror jeg må kjøpe en sånn soveposesak med seler til å spenne fast. Noen som vet hvor de selger slikt?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Kjøpte min på http://www.bambina.no/
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Takk for svar, men jeg ser ikke noen med seler der?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Vi har en som vi kjøpte brukt. Den er uten seler, for den var ikke tenkt på annet enn som varme når dyna ble sparka av. Men siden vi også har det problemet at jenta ligger i en ball med bøy i nakken oppi ene hjørnet på senga når vi våkner så måtte vi gjøre noen moderasjoner. Far i huset har mange til tider merkelige ideer, men dette funka faktisk. Han tok en plaststrip (sånn som man fester ledninger o.l. med)og tredde innpå en plastring som man fester leker til babygymmen med. Stramma strip'en godt rundt en liten del av fotenden på posen slik at den sitter godt. Så tok han et gammelt tøybelte og festa løst i fotenden på senga. Nå hekter vi fotenden på posen fast i fotenden på senga slik at hun fortsatt kan bevege seg, men kommer ikke langt nok opp til å ligge sammenkrøket slik som hun gjorde. Det er ikke særlig fint, men VELDIG praktisk.
Alba44 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Jeg kjøpte 1 på Barnas Hus og 1 på Baby shop da min sønn var baby.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 He he, takk for tipsene! Vi får lage noe hjemmesnekret hvis vi ikke finner det i noen butikker... Ser ikke ut som om de har det verken på Barnas Hus eller Babyshop sine nettsider, i alle fall... HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-510257%28SparBase%29.aspx BilliBilliBilli. Ikke så tøff, men myk og god
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Fin den, men heller ikke med seler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå