Gå til innhold

Er så innmarri trøtt,men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er ute på fest,og jeg får sjeldent sovnet inn før han er hjemme,må liksom ha hans nærhet:) Men,er det noen som har gode ideer for å sovne inn,uten medisin da altså,snakker om kjærringråd,rett og slett:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovne inn, er ikke det en pen måte å si "å dø" på? ;)

Jeg legger meg og leser en stund jeg. Når bokstavene går i kryss legger jeg meg godt til rette, slår av lyset og sovner i vei, hehe;)

Skrevet

Sovne inn, er ikke det en pen måte å si "å dø" på? ;)

Jeg legger meg og leser en stund jeg. Når bokstavene går i kryss legger jeg meg godt til rette, slår av lyset og sovner i vei, hehe;)

Skrevet

Jeg leser meg stuptrøtt. Kamille-te skal virke beroligende på kroppen så kanskje du kan ta det først. Dette funker på meg. :-) Får heller ikke sove så lett når mannen er borte. Er litt husredd, pluss at jeg er redd det skal skje han noe. Bilulykke osv.. :-/ Er vanligvis ikke en engstelig person, men når det gjelder han så er jeg det.

Skrevet

Hahaha,nei,ikke dø,overhodet ikke:) Lese ja,kamille te har jeg ikke:(

Skrevet

Du kan telle sauer. Seriøst! Det er så kjedelig at du sovner.

Skrevet

Jeg pleier å onanere hvis jeg er trøtt men urolig kroppen. Orgasme gjør deg rolig, sigen og klar for å sove:-)

Skrevet

Hahaha,telle sauer,har sett det på barne tv altså,men regnet ikke med at noen faktisk gjorde det:) Men,takk for tipset:)

HI

Skrevet

Det var en heller bedre løsning,enn å telle sauer,haha

Skrevet

Ære være tv på soverommet! Hehe, vet at ikke alle har eller har lyst på det, men jeg pleier å se på tv til jeg sovner. Når jeg begynner å bli skikkelig trøtt passer jeg på å ha fjernkontrolen i nærheten så jeg få skrudd av før jeg slukner :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...