Gå til innhold

Er så innmarri trøtt,men....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min er ute på fest,og jeg får sjeldent sovnet inn før han er hjemme,må liksom ha hans nærhet:) Men,er det noen som har gode ideer for å sovne inn,uten medisin da altså,snakker om kjærringråd,rett og slett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovne inn, er ikke det en pen måte å si "å dø" på? ;)

 

Jeg legger meg og leser en stund jeg. Når bokstavene går i kryss legger jeg meg godt til rette, slår av lyset og sovner i vei, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovne inn, er ikke det en pen måte å si "å dø" på? ;)

 

Jeg legger meg og leser en stund jeg. Når bokstavene går i kryss legger jeg meg godt til rette, slår av lyset og sovner i vei, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser meg stuptrøtt. Kamille-te skal virke beroligende på kroppen så kanskje du kan ta det først. Dette funker på meg. :-) Får heller ikke sove så lett når mannen er borte. Er litt husredd, pluss at jeg er redd det skal skje han noe. Bilulykke osv.. :-/ Er vanligvis ikke en engstelig person, men når det gjelder han så er jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha,telle sauer,har sett det på barne tv altså,men regnet ikke med at noen faktisk gjorde det:) Men,takk for tipset:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ære være tv på soverommet! Hehe, vet at ikke alle har eller har lyst på det, men jeg pleier å se på tv til jeg sovner. Når jeg begynner å bli skikkelig trøtt passer jeg på å ha fjernkontrolen i nærheten så jeg få skrudd av før jeg slukner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...