Gå til innhold

Ønsker og høre fra dere som har tatt brystreduksjon og/ eller brystløft


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ta operasjon 11. oktober grugleder med veldig, det jeg lurer mye på er hvordan er det og bruke spilebh etterpå? Jeg sliter veldig med det, synes den er vond og ubehagelig, men må jo bruke det fordi jeg har vonde skuldre og nakke.

 

vil veldig gjerne høre erfaringer rundt dette, for det er dette det eneste jeg ikke finner svar om på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg tok brystreduksjonsoperasjon for to år siden og har ikke angret en dag. Jeg reduserte fra G-cup til C-cup, og sleit også med vond nakke og skuldre. Spilebh da var helt jævli, nå merker jeg nesten ikke at jeg har det på! Har ikke noen tyngde foran lengre, men pupper som da jeg var 16;). Jeg føler at jeg fikk et nytt liv etter operasjonen, høres kanskje volsomt ut, men etter å ha hatt så mye vondt i mange år så er det sånn det føles for meg:). To måneder med en stødig sports-bh, deretter kan du velge å vrake i bh'er! Masse lykke til, håper du blir like fornøyd som jeg er!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan utføres egentlig brystløft? Er man nødt til å putte silikon i puppene for å få et løft, eller gjør de på andre måter. Jeg vurderer seriøst et løft etter at puppene mine har blitt lange etter svangerskap og amming. Størrelsen er grei nok den. Liker bare ikke at puppene henger som lange bananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei man trenger ikke å fylle inn med noe hvis du er fornøyd med størrelsen, de skjærer bort overflødig hud og flytter brystvorten høyere opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...