Gå til innhold

Jeg trenger tips til en bæresele hvor man bærer litt av vekten på hofta!


Gjest JuniGull10

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull2010

..om dere skjønner? Både jeg og mannen min er høye og jeg syns det er vanskelig å finne noe som passer ryggene våre og en tung gutt... Jeg har Moby Wrap, men jeg klarer ikke å knytte den uten av det går ut over korsryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mei Tai.

 

Moby Wrap passer best til de minste babyene synes jeg. Mei Tai er fantastisk behagelig og du kan selv tilpasse den din og barnets størrelse.

 

Jeg har akkurat kjøpt en Mei Tai Skilpadde - som skal passe til de litt større barna :) (Bo er snart 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg Manduca hvis du ikke er så glad i knyting; den klikkes enkelt på som en vanlig ryggsekk, og med selene i KRYSS bakpå ryggen blir den en drøm å bære med pga det gode hoftebeltet og forede stroppene=)

 

se mer her;

 

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært storfornøyde med både Manduca og Mei-Teien Titt-tei (www.titt-tei.no).

 

Manducaen er praktisk bl.a. fordi den "vokser" med barnet og den er virkelig god å bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tenker på begge hoftene samtidig (som en ryggsekk) så er ikke ergo så værst - har ikke sjekket med min lange gubbe om han også bærer en del på hofta med den, men jeg gjør ihvertfall det.

 

Ellers så er jo bæremeis et alternativ etterhvert (vet jo ikke hvor gammelt barnet er). Det er jo en skikkelig sekk med ordentlig hoftebelte osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...