Gå til innhold

til dere gravide....kan jeg spørre om en ting.....?(noe detaljer)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er straks 8 uker på vei, idag hadde jeg plutseli no litt ekkel brun/lysebrun utflod. litt tykk...

hva kan dette evt være? går det dårli...?

 

sikkert teit å spørre her, men dere er jo så mange, og kanskje jeg er så " heldig" at noen har opplevd det samme...

 

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

normalt med EKKEL TYKK brun utflod? yuk...

 

hadde ikke dette i forrige svangerskap ( tror jeg)... og dette skjedde idag som jeg er ganske så stressa, og nedfor.. så fikk jeg noe mens smerter, eller tak, som jeg heller ikke har hatt på et par uker. da fikk jeg litt noia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 25% av alle gravide småblør litt i 1.trimester, enten rødt, rosa eller brunt, så det er ganske vanlig ja. Du skal se det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle "ha mensen" den 12 ... så det er jo en stund til..

 

ble mer bekymra pga de taka jeg fikk... det har gått galt før, så ekstra nervøs for det som kommer ut ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har blødd litt tidligere, men har sett et hjerte på ul, som nå er to uker siden.

 

men dette tykke brune, er det gammelt blod eller no? huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en liten blodåre som har sprukket for litt siden(noen blir jo litt hoven nedentil)) som nå kommer ut som brunt utflod. Jeg fikk det et par ganger under graviditeten.

 

Mens-smerter hadde jeg helt til jeg rundet 4.mnd. Så det trenger nok ikke å være skummelt, selv om det føles slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde brun utflod da jeg var rundt sju åtte uker på vei, det var helt normalt sa de... Jeg sitter her nå med en vakker sønn på snart sju uker!

Er sannsynligvis en slimhinne som har blødd... slimhinnene i skjeden og nesa er veldig følsomme da man er gravid... - en annen terori på det er jo

festeblødningen-blodet har liggi på vent til nå... derfor er det brunt.

 

Kan nesten garanerte deg at det går bra med den lille i magen din.

 

Lykke til

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...