Gå til innhold

Hva har dere på gutter på ca 1,5 år til fotografen?


Pippilotta med 2 blå!

Anbefalte innlegg

Vi skal snart ta bilde av knerten på 1,5 år. Storebror er snart 9 år, og da han var 1,5 år hadde han snekkerbukse på seg og ingenting under. Er dette fortsatt populært eller....? Fryktelig lenge siden han var så liten synes jeg så aner ikke hva vi skal ha på.... Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt det samme som storebror hadde :)

Mange har snekkerbukse uten noe under ser jeg, vi hadde snekker bukse uten noe under og noen bilder med vanlig dongeribukse og hvit t skjorte der var også jeg og pappaen med i samme farger :)

Ser mange bruker knæsje farger på t skjorte eller genser sammen med dongeri, gjerne på hvit bakgrunn men smak og behag... spørs litt på motiv og bakgrunn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst til å ha på samme som storebror da, så kanskje vi skal gå for det. Skal ta noen bilder av de sammen også og vurderer dongri og hvit t-skjorte da. Jeg synes også det er fint. Fotografen ønsket gjerne litt lyse fager eller klare farger og ikke for mye mønster. Aner ikke helt motiv og bakgrunn enda. Vi måtte bare ta med litt ulike antrekk sa han. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det høres ut som om du har en god plan jeg og masse lykke til :) Husk evn smykke og armbånd om dere har slikt dere vil ha med på bilde da... jeg hadde det ikke men har hørt mange angret etter på at å de skulle jo husket osv... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykke ja... Mye å tenke på! Blir nok veldig bra, også blir det umulig å velge bilder etterpå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...