Gå til innhold

noen som gidder å lese? sliten mamma..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har slitt med angst i sommer-- jeg har fått god behandling og går på tabletter for tiden i en periode... bor sammen med far til barnet.. han har stilt opp mye i den værste perioden.. men nå i det siste har det snudd. han driver å trener en del, hver dag.. så han tar ikke mye del i barnets hverdag.. jeg har sakt at jeg også trenger en del tid til lekser, venner og det å bare vær meg selv noen få timer i uken.. har også foreslått at vi ska legge barnet anna hver dag.. Noe som han ikke orker lenger da barnet gråter hver gang det er hannes tur. som resulterer i at jeg ikke får den tiden jeg trenger da jeg allti må være hjemme.. jeg er lei av at han allti skal ha mulighet til å trene og være på ting hele tiden uten at jeg får være med på noe som helst. ikke får jeg dratt ut en tur å trene selv. da han allti er på noe.. nå har jeg bynnt å satt ne foten litt med at anna hver dag er det han som skal legge barnet.. han protesterer og mener jeg ikke bryr meg om barnet når jeg ikke kommer å hjelper han.. jeg føler han må klare å ta seg av barnet like mye som meg. er jeg helt urimelig? hva skal vi gjøre for å få løst disse problemene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsestasjonen her i kom. arangerer et stressmestringkurs for mødre. Jeg skal delta i høst.

 

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Mannen min er også mye borte på kveldene.

 

Sender deg en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at bf må kunne klare å legge ungen uten at du skal være til stede hele tiden , du trenger faktisk litt alenetid du også.

Jeg har også slitt en del med angst, og noe som hjalp meg mye, var faktisk trening:)

Dere kan evt forsøke familievernkontoret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...