Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld da?


Frk.TreningsGlad med 2 KidZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

æ og lisjen spist wock gryte t middag, no e d potetskrua:)

mannen e på sjøen og elstemann til pappan sin så er bare meg og minstemann som koser oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal vi tillate oss å være usunne! så her skal vi ha biff med hj.laget peppersaus m\grønnsaker i og pomfri vedsiden av. skikkelig nammis. til kveldskosen skal vi ha taco chips å peppes rømmedressing. er leeeenge siden vi har hatt en hjemmelørdag så den skal nyyyyyyyytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte ungene hjemmelaget pizza, så jeg mixa sammen en litt kjedelig type, siden jeg liker det best og mannen som er den sære her, ikke er hjemme i kveld =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste pizza før mannen drog på jobb... nå spiser guttungen brødskive og jeg tar vel en sjokolade når han har lagt seg før jeg sovner selv, småsyk så tidlig kveld og kjeldig lørdag.. Kos dere alle dere andre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er på sjøen så meg og ungene har kost oss med nybakte horn med ost,skinke og krydder i:)Hadde salat ved siden av..

 

Når har jenta dratt på overnatting,gutten min skal ha overnatting,minstemann sover og jeg skal ligge i sofaen med masse smågodt og en pepsimax boks:)

 

Får ei venninne på besøk senere,så da blir det muligens litt vin:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...