Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 hvordan er sittedelen på denne? hvor lenge kan man bruke sittedelen? synes den ser så liten ut....
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Jepp, jeg har den, og er storfornøyd! Gutten min er bare ti mnd, så sittedelen er litt for stor enda, men vi bruker den. Den er absolutt ikke liten. Dessuten er vogna lett å trille, pen å se på og tar superliten plass i bilen! Anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 har du prøvd sittedelen med vinterpose?? er det plass til det?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Ja, nå er det det ihvertfall:) Selene er 5 punkts, men måtte jukses til for å få de inn i hullene i posen. Selene "henger sammen" oppe og nede, hvis du skjønner hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Har den vi. Mannen elsker den. Han orket ikke den tunge Brio-vogna vi hadde til førstemann og ønsket oss en ny. Da falt valget på denne. Bagdelen er myk og lun og god, og nå brukes sittedelen. Den er ikke så lun som i de typiske nordiske vognene, men liten er den ikke. Eldsta på 3,5 år kan fint bruke den. Dessuten tar den liten plass i bilen, og er du heldig og har noe høyere bagasjerom enn vår bil kan du fint sette understellet på høykant. God og trille på alle underlag , stabil når du har hund ved siden av som skal snuse på alt som er, og godt med plass for søskenbrett med søsken på. Sittedelen kan du ha både fra deg og mot deg, noe som jeg synes er en fordel. Liker å ha øyekontakt med ungene jeg.. Kan du vente ett halvt år, kan du få kjøpe min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå