Gå til innhold

Er skinnsofa NEI?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke? Jeg tenker iallfall å kjøpe skinnsofa. Ikke en sånn glatt 80-talls-greie, men en i mykt skinn med matt farge. Tenker at skinn må være veldig praktisk når man har små barns om søler og griser over det hele;)

Skrevet

Hehe, tenkte også at det må være veldig praktisk med skinnsofa når man har barn. Fant billig på Finn, så lurer på om jeg bare skal kjøpe selv om det ikke er verdens vakreste ;)

HI

Skrevet

Hvorfor skulle det være nei?

Skal alle andre styre livet ditt?

Skrevet

Vi har skinnsofa, og det kommer nok til å forbli slik! Er jo smak å behag, jeg liker personlig best skinn fremfor stoff sofa.

Ikke minst er det utrolig praktisk da det aldri setter seg flekker! Hihi!

Skrevet

Vi har også skinnsofa, må nok innrømme at jeg ønsker meg stoffsofa når denne tar kvelden.. men det gjør den jo aldri. Det som er med skinn (så sant det er ekte) er at skinnet blir finere og finere med åra... Mykere og mattere..

Og så kommer en jo ikke unna at det er veldig praktisk.

Skrevet

Skinnsofa er ikke nei men å kjøpe en stygg sofa for at den er billig er nei!

Det viktigste er jo at en liker det selv, men siden du selv sier den ikke er fin skjønner jeg ikke at du vurderer det engang.

Jeg har selv skinnsofa, og den er ganske ny. Hadde tidligere lys stoffsofa og holdt på å bli gal av småflekker som satt seg veldig lett. Det er en FRYD ha skinnsofa:)

Skrevet

Jeg hadde lyst på en lys stoffsofa, meeen så har jeg en ettåring og en treåring. Det sier vel seg selv at det ble en sort skinnsofa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...