Gå til innhold

Melding fra BF


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samarbbeidet mellom om oss har funket helt ok helt til BF i forrige uke begynte å mase om samvær annenhver uke, lillemann er snart 2 år... Denne helga er "hans" helg og jeg leverte lillemann hos ham som avtalt, etter arbeidstid og barnehage... Jeg spurte når på søndag jeg skulle hente han å fikk til svar: at hanskulle kjøre ham hjem, da jeg surte når fikk jeh vet ikke til svar og beskjed om å dra for han ville ikke se det stygge trynet mitt.. Han sa også at han skulle sende melding om når lillemann kom hjem til meg. jeg har sendt melding å spurt om tidspunkt og foreslått tidspunkt, får svar til bake som;

nei det passer ikke, vi er ikke hjemme da, vi skal kanskje bort, jeg kommer når det passer meg, så gøy at du tror du bestemmer over meg osv...

Siste meldinga skrev jeg at jeg konner å henter lillemann klokken 16.00 på søndag... Da fikk jeg . :) til svar...

 

Hva i all verden mener han med det...

 

Å fra nå av skal jeg absolutt høre på magefølelsen min, å ikke advokater og familievernskontor som mener jeg bare må vise at jeg er sammarbeidsvillig....

 

Jeg mener jeg har gjort alt jeg kan for å samarbeide, men får bare dritt tilbake fra BF... Har heldigvis møte på famvern kontoret på onsdag... hvis han dukker opp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff syns dette hørtes helt fælt ut. Du må ta vare på alt av meldinger å begynne føre dagbok med all kommunikasjon mellom dere. Han kan ikke bare bestemme at han skal ha barnet lengre. Reis å hent barnet kl. 16 på søndag, og er han ikke der vet jeg ikke hva du skal gjøre. Men få ned i avtalen hvem som skal hente og levere, samt klokkeslett. Få alt ned i en avtale!

Klem til deg. Du må fortelle i morgen hvordan det går!

Anonymine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn kan han faktisk ikke oppføre seg. står han å sier slikt til deg mens ungen hører på også?

det der hadde jeg ikke funnet meg i og han kan faktisk ikke forvente samvær hvis han skal oppføre seg slik, ustabil type høres det ut som. ta vare på alt av meldinger,og som hun over her sier, få alt av tider osv nedskrevet, og hver gang han bryter avtalen eller slenger dritt til deg så skriv det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det... Jeg har samma problemet med BF her.. det er fryktelig slitsomt og meget unødvendig!

 

*nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...