malin85 Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Jeg driver og titter på vognposer og lurer veldig på hvem jeg skal ha. Men pris forskjellen er jo stor og lurer på om hvordan de litt billigere er i forhold til de dyre? Hvilke anbefaler dere?
Frøken B ღღ Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Jeg har ikke allverdens erfaring, men det jeg har sett er at den billige er grei nå og var grei i vår. Vinterstid var det kun den dyre som gjorde nytte for seg. Men jeg tror nok du kan finne en god og varm pose som kanskje ikke er blant de dyreste.
Nå da? Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Jeg anbefaler Voksi Classic. Den er romslig, lun, myk og god, og har også sommerinnlegg som passer supert på vår og høst når det ikke er minusgrader. Kan også brettes ut og brukes som leketeppe, fint på reiser ol.
Gjest mphs Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Jeg har brukt voksiposen og egensydde poser. Voksiposen fungerer best på vinteren når det er kaldt og i bhg når ungene begyner der. Har brukt vår pose til to unger nå. Dette blir siste vinteren vi bruker den regner jeg med siden yngste blir 3 år til våren.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Jeg kjøpte pulkpose når den ullposen fra samboeren min sin tid ble for liten. Den er helt utrolig varm! Gutten min har sovet kjempegodt i den og jeg satser på at den passer nå til vinteren også. Han er 3 år nå, og er fortsatt der at han sovner i vogna. Så den går jeg for Kosta meg 400 kr, dog brukt, men ser de selges til 600
malin85 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2010 takk takk for svar. noen som har erfaring med denne: http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=308&varegruppeID=35&vareundergruppeID=0
NostraStoria Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Anbefaler denne til vinteren: http://www.voksi.com/view_product.php?id=23 Vi er kjempefornøyd med vår pose! Småen holdt seg god og varm i vinter med denne + det er forlenger til posen slik at den kan brukes i flere sesonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå