Gå til innhold

Noen her som bor i Groruddalen?


Helene - med lillegutt i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei Helene - med lillegutt i magen.

jeg bor i groruddalen. (med årene har groruddalen vokst seg ganske stor) hehe men jeg bor på øverst i groruddalen.

du da? jeg har foresten termin 11.10. aner ikke hva vi får denne gangen.

har en gutt på 2 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at det er flere enn meg. :-) Bor i Grorud bydel. Vi har ikke barn fra før. Spennende for deg å bli tobarnsmor da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro, bor på romsås her.

så spennende med nr 1! ja gleder meg til nr 2 kommer.

hvordan er formen? spent? alt er klart og shoppet inn, hehe?

vi bruker det meste etter jr, han hadde masse nøytrale klær i begynnelsen, så slipper å gå til innkjøp av alt nytt hvis det blir jente, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig spennende dette! Formen er fin, har i grunnen vært veldig heldig hele svangerskapet. Bare at jeg nå på slutten er litt mer sliten, og at det er tungt å jobbe. Men ikke lenge igjen nå før vi går i perm. :-) Vi gleder oss veldig til lillegutt kommer. Nå er nesten alt klart. Mangler bare å få vogga i hus, og ordne med madrass til den. Også må jo alt av klær vaskes og sånn. Kjenner jeg er i veldig "redebyggermodus". Har veldig behov for at alt skal være i orden, hehe. Ordner og styrer. :-)

Så greit at dere har mye fra før. Det er jo så mye som må skaffes når man ikke har noe fra før. Blir spennende å se hva det blir da! Har du noen spesiell følelse for om det er en jente eller en gutt?

Hvordan er formen din da? Kan tenke meg det er slitsomt når man har en liten en! Her kan jeg jo være litt ego hvis jeg er sliten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joa formen er der, har vært sykmeldt nesten hele svangerskapet, pga ekstrem svangerskapskvalme, er forsatt kvalm men beholder det meste av maten, har lakt på meg litt å :)

ja savner det å kunne legge meg når kroppen ville ikke når det passer etter dagsplanen til jr, hehe.

dette svangerskapet er ekstremt likt det forrige så vi tror vi får gutt.

men det trenger jo ikke bli det fordet.

sist hadde jeg "jentemage" å fikk gutt denne gangen har jeg "guttemage" så tuller med at da blir det jente. men må si jeg setter en litten knapp på at det er gutt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så forferdelig med ekstrem svangerskapskvalme. Føler med deg! Det må være utrolig slitsomt. Nå er det ikke lenge igjen i alle fall! :-)

Blir spennende å se om du har rett i at det blir gutt. :-) Ofte kan vel sånt stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, nei jeg har ikke det, men har tenkt tanken begge gangene,

men har aldri kommet så langt, du da? vært med på bim treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke blitt noe til sia formen ikke har strukket til ,vært endel kvalm o.l..men kunne tenkt mæ å hive mæ me på et babytreff etterhvert som han lille kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at vi er flere i området. :-) Jeg har ikke vært med på treff, men kunne godt tenke meg det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...