Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Vi har en halvbror der ute ett sted. Og jeg skulle ønske jeg fant han
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Har du noe opplysninger som gjør at det er mulig å finne ham da?
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 eneste jeg vet er at han er født 1 mars 1979..tror jeg mamma sa. men mamma fikk selv ikke vite hvem det var som adopterte han. Så vanskelig.. kanskje noen seriøse spådamer hadde klart å se det?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Send mail til tore.paa.sporet@nrk og gå inn på Tore på sporet sin side på Facebook og legg inn en ettersøkning.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 Ja det har falt meg inn... men vil ikke være på tv. Gjør han en etterforsking utenfor tv da?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Nei, det gjør han nok ikke, men hadde tatt meg en tur til frelsesarmeen. Tror de driver med slikt og har sikkert en del tips å gi deg:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Tviler på om du kommer noen vei med Tore på sporet. Man har ingen rettigheter når man skal lete etter bortadopterte barn/voksne. Men som bortadoptert har man alle rettigheter til informasjon om sine foreldre, hvis det er tilgjengelig. Du får bare håpe at denne gutten vet at han er adoptert og ønsker å treffe bio-familien. Ellers så kan du forsøke å opprette en facebookgruppe hvor du etterlyser han. Vet folk som har gjort dette, med positivt utfall. Uansett, lykke til med letingen etter din bror
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Du kan jo lage en etterlysning på en bloggside, eller som du har fått forslag facebook. Vet du hvor i landet han er født? Kanskje noen her inne kan hjelpe deg?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #9 Skrevet 4. september 2010 Min mor har drevet med slektforskning og hjulpet mange med å finne igjen slektninger. Hvis du vil kan jeg spørre henne om hun har tid til å se på saken? Si fra hvis det er intr, så kan jeg sende deg en pm
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 http://www.tv2underholdning.no/frontpage_generic_box/tv-2-soeker-deg-som-leter-2421533.html
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #11 Skrevet 4. september 2010 Tror nok ikke Sporløs kan hjelpe HI. Igjen: Hvis man adopterer bort et barn, har man ingen rettigheter når det gjelder informasjon om barnet senere. Det er kun barnet selv som kan få opplysninger om sine bio-foreldre, hvis det ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå