Gå til innhold

Har så lyst til å finne halvbroren min :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en halvbror der ute ett sted. Og jeg skulle ønske jeg fant han :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe opplysninger som gjør at det er mulig å finne ham da?

Skrevet

eneste jeg vet er at han er født 1 mars 1979..tror jeg mamma sa.

men mamma fikk selv ikke vite hvem det var som adopterte han.

Så vanskelig..

kanskje noen seriøse spådamer hadde klart å se det?

Skrevet

Send mail til tore.paa.sporet@nrk

og gå inn på Tore på sporet sin side på Facebook og legg inn en ettersøkning.

Skrevet

Ja det har falt meg inn... men vil ikke være på tv. Gjør han en etterforsking utenfor tv da?

Skrevet

Nei, det gjør han nok ikke, men hadde tatt meg en tur til frelsesarmeen. Tror de driver med slikt og har sikkert en del tips å gi deg:)

Skrevet

Tviler på om du kommer noen vei med Tore på sporet. Man har ingen rettigheter når man skal lete etter bortadopterte barn/voksne.

Men som bortadoptert har man alle rettigheter til informasjon om sine foreldre, hvis det er tilgjengelig. Du får bare håpe at denne gutten vet at han er adoptert og ønsker å treffe bio-familien.

Ellers så kan du forsøke å opprette en facebookgruppe hvor du etterlyser han. Vet folk som har gjort dette, med positivt utfall.

Uansett, lykke til med letingen etter din bror :)

Skrevet

Du kan jo lage en etterlysning på en bloggside, eller som du har fått forslag facebook.

Vet du hvor i landet han er født? Kanskje noen her inne kan hjelpe deg?

Skrevet

Min mor har drevet med slektforskning og hjulpet mange med å finne igjen slektninger. Hvis du vil kan jeg spørre henne om hun har tid til å se på saken? Si fra hvis det er intr, så kan jeg sende deg en pm

Skrevet

Tror nok ikke Sporløs kan hjelpe HI. Igjen: Hvis man adopterer bort et barn, har man ingen rettigheter når det gjelder informasjon om barnet senere.

Det er kun barnet selv som kan få opplysninger om sine bio-foreldre, hvis det ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...