Gå til innhold

Jeg fikk være gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..i nesten tre dager.. Fikk kjenne på lykken, forventningene og stoltheten i tre dager før jeg begynte å blø..

For litt over en uke siden var jeg gravid.. Nå er jeg det ikke lenger..

Føler meg helt tom, utmattet av håpløshet.

Nesten tre år med prøving, en tidligere SA, og jeg tenkte at denne gangen smiler lykken til meg.. Men neida..

 

Måtte bare skrive det ned, og felle noen tårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var trist å høre:(

Kjenner til følelsen, fikk gleden av å være gravid i 7 dager. Og selv om det var over så fort, så husker jeg gleden jeg følte.

Dette er allerede 1 år siden, og ingenting er skjedd enda. Men gir ikke opp.

 

Lykke til. Håper du snart lykkes, og at alt går bra da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Jeg har lyst til å si at du kommer nok til å bli raskere gravid nå som du allerede har vært det. Men jeg forstår at det ikke hjelper nå pga det var denne babyen du ville ha. Gråt og sørg over at det ikke gikk denne gangen, men fortsett å prøv for før du vet ordet av det så får du oppleve det igjen.

 

Sender deg en stor trøsteklem og håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars deg.

 

Verden er så urettferdig syntes jeg. Noen strever sånn med å bli gravid, mens andre blir gravide bare av å ta av seg buksen. Jeg er en av de, og for nesten 3 mnd siden tok jeg abort.

 

Da tenkte jeg mye på akkurat dette, at noen strever sånn.Og at jeg ble "uheldighvis" gravid, og tok det vekk. Grusomt.

 

Men nå skal det sies at jeg ble gravid MED spiral. Og er SYK, så dette var ikke noe jeg kunne ta på meg nå. Vi ha to små tasser i hus, og jeg er ikke i stand til å bære frem et barn til slik som situasjonen er for meg nå.

 

Hadde jeg vært frisk, så hadde jeg ikke tatt det bort. Jeg turte rett og slett ikke ta sjansen på å prøve og bære det frem. Jeg må også tenke på at jeg har to små barn allerede som trenger meg. Bare så det er sakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff nå har jeg gåsehud, og nesten tårer i øynene...

kan ikke forestille meg hvor grusomt det kan være! :.( SNUFS.

Det skulle ikke ha gått ann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsteklemmene, jeg trenger litt trøst.. Men jeg har ikke mistet motet enda, i kveld skal jeg forføre mannen min, og håpe på at vi snart kan oppleve at jeg blir gravid og vi kan holde vår lille, lys levende baby i armene! :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...