Gå til innhold

Jeg må bare si at jeg misliker foreldre som sover når barna ligger å sover


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

- Det kan begynne å brenne midt på natta mens de voksne sover

 

- Barnet/barna kan få et illebefinnede av noe slag mens mor og/eller far sover

 

- Mor og/eller far kan ikke kjøre barnet til nærmeste legevakt hvis noe skulle forekomme fordi de sover og man skal ikke kjøre bil når man sover

 

- Innbrudstyver kan ta for seg. Det er alltid lettere å gjøre innbrudd hos folk som sover

 

- Barna/barnet kan våkne og være svært urolig mens mamma og/eller pappa sover eller svarer med øynene andre veien, fordi de rekker ikke å ta på seg brillene og ser ikke hvor barnet er, at "det går braaaa....."

 

- Voksne kan være utrolig egoistisk og forsvare sine sove-vaner i det uendelige med tåpelige argumenter som ikke tar nevneverdig hensyn til at det FAKTISK er barn i hus!!!

 

Sånn ja. Der tenker jeg du fikk en tankevekker og kjørte igang kaffemaskinen. Her skal det ikke soves!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, du kan da ikke drikke varme drikker! Tenk om barnet ditt fikk det over seg. Har du ikke sett skrekkartikkelen fra Klikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er derfor jeg sitter her og prøver å holde meg våken ja. Visste det var en grunn! Bare så dumt at jeg ikke liker kaffe... Hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange tette mennesker det finnes her i verden. Nei, nå går jeg og legger meg jeg! Kanskje jeg skal skru av babycallen og? Batteriene er sikkert tomme likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet du hva! Synes slike foreldre bør meldes til barnevernet, jeg! Samme med de som lar barna se litt på barnetv, og gir de burgere en gang i blandt! Barnemishandling og vanskjøtsel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når man velger å få barn så gjør man visse valg i livet og da er det på tide å slutte med sånt ungdomsfjas som å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg bare si at jeg misliker foreldre som IKKE sover når barnet sover fordi: DET ER STØRRE SJANSE for at det begynner å brenne om foreldrene går rundt i svime og ikke er uthvilt og "med"!

 

Også vil jeg legge til at jeg mislike foreldre som drikker med barn tilstede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh?? Er det virkelig noen som sover når de har barn? Grrrusomt! Har ikke sovet på 21år jeg og enda er det 6år til jeg kan...nei og nei...huff for noen fæle foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...