Gå til innhold

hvor lenge varer mensen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt ut hormonspiral for noen måneder siden, og har ikke helt kontroll på syklusene ennå. Denne gangen hadde jeg så vidt litt antydninger til spor på papiret på dag 1, dag 2 var det masse og dag 3 var det også masse, men sluttet på kvelden.

Er ikke det litt kort med under 2 døgn med mens? Ikke det at det gjør noe da, bare kjekt å slippe de greiene der ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-5 dager. Blør masse første dagen og litt resten av dagene.

Skrevet

Det er vel 3-5 dager som er vanligst. Selv har jeg 3 hvor det er lite første og siste dagen og litt mer den i mellom. Regner meg selv som svært heldig med det =)

Skrevet

Ser jeg har litt mindre enn vanlig. Burde jeg være bekymret for det? Det kan vel ikke ha noe å si for muligheten for å bli gravid? Har sykluser på 30 dager +, men selve mensen varer jo veldig kort.

hi

Skrevet

Jeg bruker nuvaring, tar den ut fredag, får mensen på tirsdag og setter i ny ring fredag og da stopper blødningen med en gang nesten. Så hos meg varer det 4 dager ca.

Skrevet

Denne gangen hadde jeg mens i 10 dager.. det er ikke vanlig, den skal vel vare maks ei uke. Kroppen din er sikkert påvirket av hormonene enda kanskje? Eller kanskje du er gravid?

Skrevet

Trur ikke jeg er gravid dessverre. Vi har begge reist mye denne perioden, så har knapt rukket å gjøre jobben ;)

Har ingen symptomer heller. Men det var veldig mye de to dagene, så får håpe alt er normalt og at jeg kanskje bare er heldig å ha få dager.

Krysser fingrene for at dette er siste gang jeg har mensen på leeeeeenge :)

Skrevet

3-7 dager er normal varighet på mensen i følge lommelegen.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...