Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Lyttet til hjertet i sta, å fant det Men hjertelyden var så anderledes, da det ikke var som "svosj svosj" lyd, men helt vanlig dunk, dunk (som om du lytter på ditt eget hjerte med stetoskop). Noen andre som har opplevd dette? Å er det normalt?
Mon tro.. Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Når du hører hjertelyden vet du det, for den går i 140-160 slag i minuttet..det er lett å bli forvirret, svosj svosj er som regel din egen puls..ta masse fuktighetskrem føl deg rundt LEtt å bli forvirra første gangene:=) Lykke til , det er fanntastisk å og betryggende:)
Venter_i_spenning<3 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2010 fant mitt eget også å det låt helt annerledes.. Har funnet det før også å da var det sånn svosj, svosj som mitt bare mye raskere. Men sånn var det ikke i dag. Bare dunk dunk.. Lå på 140 ca så vet det var noe der Vet bare ikke hva som er normalt
Mon tro.. Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Åja, sorry missforstod deg jeg! Jeg hører ikke sånn svosj svosj lengre, bare normal hjertelyd på ca 140..det kommer alt ann på hvor langt du er på vei og..hjertet slår jo saktere jo større baby blir:=) Helt normalt det du hører nå av lyd:)
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 når jeg bruker doppleren min kan babyens hjertelyd høres ut som den gjorde for en tid siden dersom hun ligger langt inn i magen (mot ryggen) fordi det er dårligere kontakt vil jeg tro. når hun ligger helt ut i magen slik at doppleren dår bedre kontakt høres hjertet hennes ut som mitt,bare raskere. sterk og flott dunking:) husk at lille i magen ikke ligger i samme stilling hver gang du lytter, de snur og vender på seg disse små
Camelot Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Dunk dunk lyd er når du lytter over barnet, svosj svosj er fra navlestrengen og det er helt normalt! Ikke lytt for mye da, kan bli mer bekymret av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå