Monajenten Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hvor mye koster det sånn ca. for en 200 ml flaske?
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_PerformSearch-Prod?query=bailys&sort=2&sortMode=0&filterIds=25;26;9&filterValues=Brennevin%3BLik%C3%B8r+under+22+%3BIrland
Monajenten Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2010 Takk for link. Jeg så nettopp inne på den selv, men det var ingen på 200 ml. Men 5 kostet 24,90,- da, så da er det vel gjerne rundt en hundrelapp? :-)
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Har aldri sett en 200ml flaske med bailys... Tror ikke det finnes i Norge?!
Monajenten Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2010 Godt mulig det ikke gjør det altså, men jeg har en flaske stående som jeg har fått, og jeg liker ikke Baileys så tenkte å gi den videre. Bare lurte på verdien og om det var for lite å gi.
Monajenten Skrevet 3. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2010 Godt mulig det ikke gjør det altså, men jeg har en flaske stående som jeg har fått, og jeg liker ikke Baileys så tenkte å gi den videre. Bare lurte på verdien og om det var for lite å gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå