førstegangs-prøver<3 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Jeg skulle fått TR onsdag 1. Sep - men ikke kommet enda. Brystvortene er veldig såre ( mer såre nå enn på onsdag ) hadde idag veldig stikkninger og vondt og blank seig/klissete utflod ... Noen som har noen tanker?
Petrine +spire=❤ Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Anbefaler deg å ta en test =))
førstegangs-prøver<3 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Tok en test onsdag - negativ. Men burde kanskje ta en til...
Petrine +spire=❤ Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Har du uregelmessige sykluser da? At ikm er litt usikker. Er ikke alltid så lett dette. Jeg fikk TR 4 dager for sent denne gangen, frustrerende!
førstegangs-prøver<3 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2010 Har hatt det de siste gangene - har gått til soneterapi for å få hjelp.. Men vet godt at tr fort kan dukke opp. tror jeg venter til over helgen med test . Hvis jeg klarer vente da :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå