Baby<3 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 hvis Melissa og Isabelle og slike navn er klisse navn så er det tydeligvis det jeg liker da noen som vil skrive ned navn som de syns er klissenavn ? hehe...
lilleeli Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Venessa Madeleine/Madelen Celina/e Sabina Abelone Betina/e Isabella Patricia Cassandra Susanna/e Daniella Rosita Ikkje så sikker på at dem e "rosarøde klissenavn", men dem har i hvertfall litt samme klang i mine øra som de to navnan du nenvte =) Syns flere av dem e helt brukanes altså Ka du syns?
LilleBitteliten Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Som du sier, Melissa og Isabelle. Så ikke hva de andre har skrevet, men: Jessica Madeleine IsabellA Celina Sienna
Gjest Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Smak og behag, noen liker søte navn, andre ikke. Jeg syned det er mange fine, søte navn :-) Synes Isabella/Isabelle er et veldig fint navn. Jeg ville ikke nødvendigvis kalt alle disse navnene for klissenavn, men søte navn, Filippa Susanna Sofia Leona Evelina Alma Saga Eline/Elise Lea Josefine Ella Det var noen hvertfall.
Miranda C Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Haha, har blitt mange sånne navn i min familie ) Elsker den type navn! Melina er ikke nevnt:) Syns det er veldig fint. Også har jeg hørt navnet Melise.. Men Melissa er kanskje finere ;o)
Izelin Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Min favoritt i den sjangern for tiden er Roselin >3 Med lang i.
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Da jeg så overskriften din, tenkte jeg med en gang på Melissa og Isabella. Andre klissenavn: Emilia Linnea Madeleine Nathalie Alexandra Sandra Veronica Arielle Michelle Isadora Angelica Fillippa Benedicte Daniella
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Regner med at HI tenker bl.a. på meg når hun skriver innlegget sitt... Svært mange er nevnt, så jeg ser vel ikke så stor grunn til å nevne særlig mange flere, tror du skjønner tegninga, BabyRosa. Men noen eksempler på hva jeg anser som klissete: (med fare for gjentakelser) vanessa savannah isabelle/-a marielle nathalie veronica madeleine cassandra osv, osv, osv... Hva gjelder guttenavn, så er dette noen eksempler: leander - et av de aller verste! veldig veikt. nathaniel maximillian - med mindre man har ambisjoner om å bli keiser, altså..... osv, osv
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #9 Skrevet 20. oktober 2010 Må slenge på et "guttenavn" til, som er superrosa og klissete: Emilian. Beklager - jeg får frysninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå