Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 er det mulig?? Å si at damen som sang Gabriellas sang ikke kunne synge? Og insinuere at hun kopierte henne ved å si at hun kjente igjen fraseringene.... Hvem faen tror hun at hun er?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Hun kunne synge ingen tvil om det. Men i høyden ble det utrolig slitsomt å høre på. Jeg er nok ingen stor fan av synge- og skrikedamer
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Hun er en dame som antageligvis tjener mer penger enn du noen gang kommer til å gjøre, nettopp fordi hun kan sang og musikk. Jeg forstår godt hva hun mener med det hun sa, det handlet ikke om at hun mente dama ikke kunne synge.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Med alt drittet de sender videre så kan jeg ikke se at hennes talent var for lite til å komme videre uansett om det var litt skrikete på toppen. Det er tross alt vanlige mennesker som kjøper musikk, ikke selvhøytidelige syngedamer som Bettan.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Jeg er også helt enig med Bettan. Man hørte tydelig at dama var nervøs. Og på toppen så skreik hun. De som kan å synge, vet at det er stor forskjell på å skrike, og synge sterkt. Hun sang for all del ikke kjempe dårlig. Men syntes ikke det var godt nok til å komme videre...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Jeg tror det er snakk om en kombinasjon jeg. Først så er jeg litt enig i at det kunne høres litt skrikete ut, men på den andre side så tror jeg Bettan hadde et litt for personlig forhold til sangen også. Mange som syns at sin egen måte er den eneste riktige vet dere.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Jeg var helt enig med Bettan. Synes synd på hun som sang, det var jo nettopp Bettan hun ville imponere... og hun kan sikkert mye bedre når hun ikke er så nervøs...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 Jeg synes Marion Ravn som begynte å grine var direkte pinlig, mye verre enn Elisabeth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå