Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Nei, jeg synes det er et tullenavn. Og hva om dere heter Madsen til etternavn? Eminem?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Nei Glad jeg ikke selv heter Emine... ville du het det?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Jeg skulle gjerne hatt det navnet. Jenta til ei venninne heter Emine, syns det er nydelig jeg. Både jenta og navnet:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Mangler en "m" på slutten.. .YO...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Om det blir brukt som navn på et menneske vil jeg si nei.
Mina82 Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 Ja ja folk har ulike meninger og det skal jeg respektere. Min mening: Emine er et nydelig navn,jeg liker det godt! Liker du det så go for It=) Det betyr trofast, sikker Det er 228 kvinner som har Emine som første fornavn. Det er 209 kvinner som har Emine som eneste fornavn.¨(kilden er Statistisk Sentralbyrå) Alle disse tingene er uviktig om du liker navnet, Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 Ja, kjempefint navn Liker det kjempegodt! Jeg bruker alltid å tenke på om passer det en liten søt baby? (ja) og vil det ha litt tyngde når barnet er voksen og trenger respekt? (ja) Så ja Men ikke hvis etternavn eller mellomnavn starter med M.. av åpenbare grunner.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #11 Skrevet 4. september 2010 Emine er et tyrkisk navn, og det er stort sett bare tyrkere som bruker det fremdeles.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #12 Skrevet 4. september 2010 ...og albanere og kosovoalbanere.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #13 Skrevet 4. september 2010 Hvorfor ikke Emina? -Kanskje fordi begge deler høres skremmende likt ut som det engelske ordet for klyster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå