Gå til innhold

Tror du Marion har like stor hjerne som en valnøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ravn altså. eller raven, vet ikke hva hun kaller seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter i dag så har jeg et langt mer positivt syn på Marion enn det jeg hadde før. Jeg har nok dømt henne litt så smekk på lanken til meg!

Skrevet

Nei, det ville vært en fornærmelse for fortidens dinosaurer....

Skrevet

Så bra dere er perfekte da anonyme.....

Hun er da ei flott jente som så vidt jeg vet ikke har gjort en flue fortred....

Skrevet

Å herregud sier jeg bare... Snakk om å måtte dømme andre ned og ned hele tiden!! Janteloven lever i høyeste grad ser jeg.... Måtte jo være noe feil med henne, pen, vellykket og ung... Hmmm...

Skrevet

Ja,flott at det er så¨mange PERFEKTE her inne...

Skrevet

Har ikke sett henne på TV og har ingen meninger om hjernestørrelsen hennes. Trener på samme senter som henne. Hun er ikke så pen uten sminke..hehe. Men synes hun er mye finere med pannelugg, har alltid synes hun har hatt for stort hår til det tynne fjeset. Kjempefin med lugg (så et bilde).

Skrevet

Nei. Marion Ravn er utrolig vakker, talentfull og har klart det de færreste klarer. Man kommer ikke dit hun er uten hjerne! Men klart, jeg forstår at hun er verdt å misunne.

Skrevet

Kjenner henne ikke så jeg kan ikke uttale meg. Men det gjelder vel de fleste som har skrevet negative kommentarer også, kan jeg tenke meg!

Misunnelse er ikke særlig sjarmerende, nei!

Skrevet

jeg har ikke noe imot henne, men får fnatt av folk som må grine for hver minste lille ting.

Skrevet

MAN MÅ IKKE VÆRE MISUNNELIG FOR Å MISLIKE NOEN.

Er så lei den oppfatningen her inne!!!!!!

Skrevet

Nei, men når det gjelder denne dama så er det meget sannsynlig at misunnelse er problemet for enkelte, tro det eller ei!

Jeg er derimot imopnert over at man kan mislike noen man aldri har snakket med på det personlige plan.

Skrevet

Jeg har snakket med henne flere ganger. Hun oppførte seg ikke bra (gidder ikke å gå inn på detaljer), men dette var på byen og på vorspiel, og flesteparten oppførte seg som idioter (19 år, full og i farta). Synes også hun er mye finere med pannelugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...