Gå til innhold

Vil anbefale en fantastisk blogg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk denne:

www.mewkid.blogg.no

Utrolig flotte bilder, nydelig jente, og veldig spennende blogg:)

Fant henne på topplisten og har fulgt henne siden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skummet igjennom og ble ikke sånn umiddelbart begeistret

Skrevet

Dere som leser blogger til folk dere ikke kjenner: Hva er det som fascinerer dere sånn?

En bekjent av meg skriver blogg, og har titusenvis av lesere. Hun skriver om helt vanlige ting, familie, shopping, klær, jobb, mote, interiør osv. Jeg har aldri skjønt greia.

Jeg ser jo ofte at det linkes til blogger her, og har et par ganger prøvd å lese noen av de, men det er jo fullstendig uinteressant å lese hva desse menneskene gjør.

Jeg skriver ikke dette for å kritisere, jeg lurer faktisk veldig på hva det er som gjør det så spennende.

Skrevet

For at jeg skal følge en blogg må det være noe spesielt ved den. Jeg er særlig opptatt av språk og formidling. Om det ikke er noe spesielt budskap bør formidlingen være god av en opplevelse, følelse eller noe annet. Bilder er ikke nødvendig.

En blogg trenger ikke være spennende, men noe eget bør det være ved den. Og det er ofte individuelt hva som fenger.

Jeg synes også det er fullstendig uinteressant om Kari har kjøpt kaffe eller Stine sin baby sluker luft. Om en slik hverdagsbableblogg skal være interessant er det formidlingen som gjør det. I seg selv er det fullstendig uinteressant.

Hva synes du om min?

http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/default.aspx

Skrevet

De aller fleste blogger fenger ikke. men så er det noen som får til å skrive så inspirerende og legge ut inspirerende bilder som gjør at det fenger. Men de aller fleste blogger er totalt uinteressante.

Skrevet

Ikke så verst blogg, men har lest mer interessante blogger enn dette.

Skrevet

Les bloggen til Marthe. www.mirakela.blogg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...