Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Er så fette lei.. de 3 siste mnd har jeg hatt jobb mens hun har drevet å danket hjemme.. nesten ikke gjort husarbeid eller noen ting.. sovet til 12 om dagen å deretter dratt til byen med veninnner.. Helt greit for meg. Men nå er vi flyttet ut på landet, og hun har altså fått seg jobb via bekjentskap, mens jeg er hjemme, skal få jobb snart da. Jeg har gjort husarbeid i 8 timer og alt er skinnende her, og så har jeg glemt å støvsuge, så får jeg kjeft bla bla bla.. Hun har ikke gjort en dritt med flytting eller noen ting, ikke tatt inn klærne hennes i skapet engang.. åså får eg kjeft når eg har glemt en liten forbanna ting.. blir så fette irritert..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Er Hi en mann med nordlands(?)dialekt, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Prototypen mann her inne på dib? Seriøst, gutter, pell dere ut herfra, dere har ingenting her inne å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Ikke ofte man leser denne typen innlegg denne veien. dropp alt husarbeid da og lev livet slik hun gjorde det. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 Dersom det hadde vært en mann (noe jeg ikke tror det er) hadde han vel bare vært velkommen her inne, din baby er for begge kjønn. Bare nesten ingen mannfolk gidder å være her.... Så pell deg heller ut selv a: 21:21
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 Oi, er "mannen" din her inne, 21:25? Hadde mannen min vært her hadde jeg ikke orket å sett han inn i øynene, og langt mindre ha sex. Dib er et kakleforum for hormonelle kjerringer som bitcher, hva i all verden skal en mann her inne? *grøss*
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 Du snakker om deg selv, skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #10 Skrevet 3. september 2010 Ingen er tankelesere, du må si det direkte til henne.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #12 Skrevet 3. september 2010 nå er jeg ikke hormonell, og heller ingen kjerring.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #13 Skrevet 3. september 2010 21.28 er bare misunnelig fordi hun har en egoistisk latsabb av en døgenikt til "mann" som overlater alt husarbeidet til henne. Skjønner godt man blir sur av det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #14 Skrevet 3. september 2010 Nei, du er sikkert en mann. Grow some balls;)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #15 Skrevet 3. september 2010 jepp gjorde det. da sa hun at jeg burde flytte ut! jeg irriterte henne..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #17 Skrevet 4. september 2010 Seriøst, det var respektløst a henne, å kjefte når du hadde glemt å støsuge. Hun er nok en psykopat, og du må komme deg derfra fortere enn svint, ta gjerne kontakt med et krisesenter. Helst seiøs skilsmisse grunn. Krangling om husarbeide, uff og huff.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #18 Skrevet 4. september 2010 Du skulle ikke glemt å støvsuge!!! DET er viktig det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå