Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Sitter her og forsøker å beregne hva mannen min skal betale i bidrag for sine to barn. Det meste er i grunn forståelig og greit. Umulig å vite hva barnas mor har i inntekt, men men... Får sjekke skattelistene Det er imidlertid en ting jeg lurer på: vi må krysse av for at mannen min (bidragspliktig) bor sammen med en annen voksen (meg). Poenget med det er vel at han da får lavere bokostnader og det er jo forsåvidt riktig. Men der er ingen steder å krysse av for at mor også bor sammen med en annen voksen?? Er dette riktig? Hun får vel også reduserte boutgifter nå som hun også har samboer?
nybakt mams Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Jeg trodde det var en boks for å krysse av at hun også bodde sammen med noen men kanskje den er fjernet. Er enig med deg om at det burde vært det hvis det er det hos bidragspliktig. Syns forøvrig hele bidragskalkulatoren er ganske tåpelig. Syns det burde vært slik at et barn koster x kroner/mnd (alt etter alder), denne summen fordeles mellom foreldrene utifra samværsbrøk- Ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå