Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Skal på 3D-UL i morgen, gleder meg:) Men er også bekymret, spent og litt stressa.. Tror ikke det blir mye søvn i natt:/ Har også 100 dager igjen til termin i morgen, så dette er en stor dag:) Men lurer på.. Skal jeg ha med urinprøve til timen? Er på Ultraportalen.. Blir det som en vanlig svangerskapskontroll + UL?
J -76 Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Lykke til! Hvordan var det? 3D høres så spennende ut :-)
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Litt skuffet etter 3D-UL idag. Fikk nesten ingen fine klare 3D-bilder, men det ble noen fine 2D-bilder da..Var veldig spent på kjønnet, og fant ut at det er jente nr.3 som gjemmer seg i magen:) Var også bekymret for størrelsen på lillegull, siden forrige barn hadde vekstavvik på -18%, og jeg ikke har lagt på meg noen ting dette svangerskapet:/ Men lillegull var helt gjennomsnittlig, hurra! 100 dager igjen til termin også i dag, tiden flyr:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Synd du ikke er så fornøyd med bildene, men det er jo den lille der inne som er viktigst:)) Og det gikk jo kjempe bra, gratulerer med tulle:) Har hørt om flere som ikke er så veldig fornøyd med 3 D, rett og slett skuffet til en såpass stiv pris. Mens andre synes det var helt topp..... Klem
camnat Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Hva er det som er normalt å betale for en 3D ultralyd. Jeg har bestillt time i Haugseund men prisen var 1500 kr. Syns der var mye.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Det var godt å få bekreftet at alt var bra med tulla vår ja:) Vi betalte 1100kr for 3D på Ultralydportalen i Tr.Heim. Men tror det er litt billigere enn gjennomsnittet der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå