Gå til innhold

3D-UL i morgen!! Jeg er så spent:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 3D-UL i morgen, gleder meg:) Men er også bekymret, spent og litt stressa.. Tror ikke det blir mye søvn i natt:/ Har også 100 dager igjen til termin i morgen, så dette er en stor dag:)

Men lurer på.. Skal jeg ha med urinprøve til timen? Er på Ultraportalen.. Blir det som en vanlig svangerskapskontroll + UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Hvordan var det? 3D høres så spennende ut :-)

Skrevet

Litt skuffet etter 3D-UL idag. Fikk nesten ingen fine klare 3D-bilder, men det ble noen fine 2D-bilder da..Var veldig spent på kjønnet, og fant ut at det er jente nr.3 som gjemmer seg i magen:)

Var også bekymret for størrelsen på lillegull, siden forrige barn hadde vekstavvik på -18%, og jeg ikke har lagt på meg noen ting dette svangerskapet:/

Men lillegull var helt gjennomsnittlig, hurra!:)

100 dager igjen til termin også i dag, tiden flyr:)

Skrevet

Synd du ikke er så fornøyd med bildene, men det er jo den lille der inne som er viktigst:)) Og det gikk jo kjempe bra, gratulerer med tulle:)

Har hørt om flere som ikke er så veldig fornøyd med 3 D, rett og slett skuffet til en såpass stiv pris. Mens andre synes det var helt topp.....

Klem

Skrevet

Hva er det som er normalt å betale for en 3D ultralyd. Jeg har bestillt time i Haugseund men prisen var 1500 kr. Syns der var mye.

Skrevet

Det var godt å få bekreftet at alt var bra med tulla vår ja:)

Vi betalte 1100kr for 3D på Ultralydportalen i Tr.Heim. Men tror det er litt billigere enn gjennomsnittet der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...