Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 gravid i 7 uke,og har det. noen som har hatt det,og det har gått bra?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Hei! Jeg har hatt dette i mine 3 svangerskap, og ifølge gynekolog og overlege Jan Helge Mortensen ved KK i Bergen, er dette nokså vanlig og helt ufarlig. Noen merker dette ved at de spotter i løpet av de første månedene i svangerskapet og oppsøker lege fordi de tror de mister barnet, noe som sjelden er tilfellet. Blodansamlingen skyldes at deler av livmorslimhinnen (som vanligvis kommer ut som mens) har løsnet og samlet seg, og dette medfører oftest ikke noen risiko for barnet når svangerskapet er etablert og utviklingen normal. Man kan spotte og små blø fra ansamlingen, mens andre ganger kommer det ikke ut i det hele tatt men absorberes av livmor. Håper du føler deg lettere til sinns nå. Lykke til med de siste 33 ukene av snagerskapet!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 * småblø Liten utilsiktet orddelingsfeil der, ja...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 ok..til meg sa han at det var 50,50 sjangs for at det går bra eller ikke..så er rimelig nervøs..men hva kommer blodansamling av da?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Hei Jeg fikk også den beskjeden. ikke 50/50, men hu sa at jeg ant.vis kom til å miste. Men det gikk bra og gutten vår er 15mnd Ang blodansamlingen så absorberte den opp i kroppen min bare, ingen blødningen!! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå