gulterkult Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Hei! Jeg er lei av brødskiver!!! Hva lager dere for noe godt til dere selv på dagtid? Gjerne noe lettvint og raskt... Takker for svar!
Gjest Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Omelett er enkelt og veldig godt! Kan ha mye rart oppi den el ved siden av:)
Ranveig R Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Omelett med ost og/eller potetbitar og purre. Og så deler eg eit par tomatar i båtar, krydrar dei med grovkverna salt og pepper og steiker dei til dei er mjuke (steik på begge sider). Kjempegodt!
Mom2Two Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Jeg ville gjerne foreslått en bøffelmozzarellaost, litt salat og mange cherrytomater. Det har jeg spist en del av i det siste til lunsj. Helt til jeg i går fikk vite at osten er trukket fra markedet pga. mulig e coli. Sjekket pakket og produktnummer og holdbarhetsdato stemte overens med nr på advarselen og de partiene som var trukket. Så nå anbefaler jeg ikke det.. hehe:)
Mammapudding Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Lager en salat som kan stå noen dager i kjøleskapet, tar med i en matboks på jobb, har gjerne litt hjemmelaget dressing i en mindre boks og heller over når jeg skal spise. Lager salat av salat, omat, agurk, mais og fetaost. Så har jeg oppi rester fra forskjellige middager, f.eks kyllingfilet, biff, skinkebiff, revet hvitost osv
abella Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Lag salat med masse snadder oppi. Ingrediensene holder seg fint i kjøleskapet så tar du det du har lyst på den dagen. Blomkål, salat, tomat, egg, tunfisk, bønner, cottage cheese, scampi, kyllingbiter, mais, ostebiter, paprika osv... Dressing av litt olje, balsamicoeddik og krydder. Kjempegodt og lett å variere.
Ugl@ Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Salat, feks en med fetaost og oliven i, ristet brød ved siden av med litt olje og gnidd med et hvitløksfedd..mmm...
hit og dit Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Avokado, tomat, usaltet cashewnøtter, god olivenolje Cottage cheese, med grønnsaker oppi Pastasalat: pasta, ruccola, paprika, olivenolje, fetaost/osteterninger Fiberrik knekkebrød (sætre sine, tror jeg) Kokte egg, salat, agurk, evt andre grønnsaker med yoghurt naturell Men jeg lager bare dette om jeg er hjemme. På jobb handler jeg i salatbaren, og da blir det ofte det tredje alternativet jeg spiser.
gulterkult Skrevet 10. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2010 dytter i vei! karbonadesmørbrød ostesmørbrød skinkesalat ristet brød hm... kom med forslag, er så matlei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå