Gå til innhold

Er det mulig å ta Marion Ravn seriøst som dommer i en talentkonkurasne???


It's all about me

Anbefalte innlegg

Hun er jo ikke verdens beste selv.

Litt flaks har hun hatt, men fikk vel sin karriere takke være utseendet og samarbeidet med Marit Larsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre ringte telefonen idet det startet så fikk ikke med meg første halvdel.....men det gjør igrunn ikke noe. Telefonen var mye koseligere, he he :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da flink til å synge, og skriver låtene sine selv. Hun spiller også gitar så jeg kan ikke skjønne at hun ikke skal være kvalifisert til å dømme i en talentkonkurranse. Om man liker henne er jo en annen ting..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har da også hatt suksess uten Marit Larsen, så synes du bør se igjennom din egen smak. Jenta er god på å synge og god til å skrive. Man selger ikke millioner av plater som norsk fjortiss hvis man ikke er flink.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok ingen rakettforsker, men det er vel heller ingen pålagt kvalifikasjon som X-faktor dommer. Men hun er musiker og kjenner bransjen, tenker jeg, så hvorfor ikke..? Selv om jeg finner jenta relativt uspiselig og kort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ser hva du mener, men tror nok hun har blitt litt mer voksen siden hun for noen år siden sa at hun gledet seg til russetiden fordi hun syntes gutter i uniform var så sexy:-P

 

hun har jo erfaring når det kommer til hvordan det er å få en pangstart på en karriere i ung alder da... ikke så mange som faktisk vet hvordan det føles på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, dette må da bare være et tegn på ren misunnelse?? Å si at Marion Ravn kun har fått sin karriere pga utseende og samarbeid med Marit Larsen, er jo helt bak mål. Marion Ravn har en alldeles nyyyyydelig sangstemme, de færreste synger slik som henne. Og som andre her sier, har hun jo kjempegod erfaring med å være ung og ny i musikkbransjen. Selvfølgelig skal man ta henne seriøst som en dommer i en sangkonkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer ans for Marion enn Marit i hvertfall, får frysninger av den dårlige sorten hver gang jeg hører marit Larsen synge, alt for sukkersøtt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal sammenligne Marion med forgjengeren:

 

Marion kan synge. Mira kan ikke synge for å redde sitt eget liv.

Marion spiller et instrument. Mira... rister på rumpa?

Marion har solgt over 2 millioner plater og har vært relativt kjent i USA en gang i tiden. Mira har solgt cirka 4 plater.

 

Er denne diskusjonen over nå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg plukket den første linken jeg fant på youtube.com og..ja, den snakker vel for seg selv. Så jeg kan godt forstå at hun grein av den omdiskuterte sangen til heidi.

*grøss*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...