Gå til innhold

Suksess på suksess her i huset!


Ranveig R

Anbefalte innlegg

Punkt 1:

 

Lille er ikkje lenger allergisk mot melk! Etter å ha gått på strengt melkefri diett i ca 15 mnd (og hatt kjempegod effekt av det) har vi no brukt sommaren til å prøve oss fram med melkeprodukt. Og det virkar! Jenta virkar og magen virkar :o) Dei fortalte oss jo på barneklinikken at dei fleste veks det av seg fram mot 3-årsdagen, men eg hadde ikkje egentlig trudd at det skulle gjelde oss... Utruleg kjekt for jenta som no kan få ete "alt mulig", og veldig greitt å sleppe å ta spesielle hensyn når vi er på tur/besøk osv.

 

Punkt 2:

 

Eldste var på kontroll hos augelegen i går. For eitt år sidan begynte han med lappetrening fordi hjernen hans hadde undertykt inntrykka frå det eine auget så han i praksis var nesten blind på det. Det siste året har han gått med lapp 7 timar for dagen, 5 dagar i veka. Det var fin framgang frå sept '09 til jan '10, men frå januar til mai var det nesten ingen ting. Derfor var vi veldig spente no.

 

Men det var kjempebra framgang, og han ser no nesten like bra på det høgre auget som på det venstre! Det var såpass at vi får redusere lappetreninga med ein dag, og du kan tru det var ein stolt gut som fortalte oss i dag tidleg at "Nei, eg skal ikkje ha noen lapp på i dag! Eg har trent så mye at eg kan få lappefri KVAR fredag, det sa øyelegen!"

 

HURRA! Av og til er det fantastisk deilig å vere mamma!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig! Det er så godt når ting ordner seg til det beste!

 

Må fortelle at min eldste har også fått beskjed om at lappen kan fjernes nå, men hos oss trenger den ikke være på i det hele tatt (evaluering rundt juletider).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vi fikk beskjed om at vi kunne fjerne lappen helt før sommerferien, og så var han på kontroll igjen nå og da måtte han begynne igjen, så det var en stor nedtur både for oss og minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...