Gå til innhold

ammevennlige spisesteder i stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg, mannen min, vår datter på 3 år og sønnen vår på 17 dager skulle å spise lunsj i stavanger igår. vi var nesten på vei inn dørene til akropolis, for vi liker maten så godt, men så bråstopper jeg når jeg kom på at d kan være jeg må amme en gang i måltidet, å da er ikke akuratt akropolis en plass å gjøre d på. så vi endte opp me å nesten ha en diskusjon om hvor vi skulle gå, for mannen min så ikke problemet, men jeg vil ikke sitte en plass å amme, der du blir sett rart på viss du jør d. så vi endte opp på pastabakeriet (ligger i et lite kjøpesenter jeg ikke husker navnet på) for der vet jeg veldig mange går med så, og d er helt greit å amme. men finns det andre plasser der det er grei vogn plass, og det er greit å amme???

setter veldig stor pris på alle svar :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg tenkte veldig mye på dette i de første ukene og syntes det krevdes veldig mye planlegging for å komme seg ut. Men går bedre nå, har ammet på harbour, uteserveringen på hall12 (anbefales ikke men var gla´mat og fullt over alt), kafe´en ved kinoen (ikke den kult kafeen), NBSørensen på kvadrat.

Mannen min synes heller det aldri er noe problem, tror det er litt annerledes for oss som faktisk gjør det :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Waynes coffie i klubbgaten har eige ammerom med gode stoler og stellerom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...