Gå til innhold

kviser/uren hud/sopp? Hjelp!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ble gravid begynte jeg å få masse kviser. Har aldri hvert plaget med dette tidligere, kansje en og annen rundt mens osv.. Men fikk mer når jeg ble gravid. Har bare tenkt at det er hormoner som gjør det, ikke noe verre enn det.. Etter fødsel fortsatte kvisene. Det er ikke så vanvittig mange, men de er store og ømme. MEN... så fikk jeg satt inn hormonspiral, og alt blir bare myyyye verre!!!

 

Andre som har opplevd dette? Dette strider jo i mot all min beskjedne kunnskap, vet jo at folk får p-piller med mye hormoner for å nettopp bli kvitt kvisene.. Jeg er det man kaller "pizzatryne" i dag.. Huden er blitt ru og hard. Og jeg har ikke forandret mine rensemetoder (vann.. og mild hudkrem). T-sonen (eller hva det heter, mellom øyenbrynene og opp) ser ikke ut! Hele tryne mitt et fult i noe som kan minne om kviser men t-sonen kan minne om eksem..

 

Har også hørt om at det går an å få sopp i ansiktet, i områder rundt nese osv..

 

Går det an å ringe lege ang dette problemet? Huff, jeg er vel strengt tatt bare en person som drar meg inn legedøra hvis jeg trenger en pencilin hvert 5. år...

 

Desperat!! Tips mottas m tusen hjertelig takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte forresten å nevne at jeg er 25 år og ser ut som jeg akkurat har nådd puberteten, hadde glidd rett inn på ungdomskolen igjen viss jeg bare hadde unlatt å ta på meg deodorant den dagen!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...