Gå til innhold

Taper?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år og må begynne som elev i et fag på den gamle vgsen min ellers får jeg ikke vitnemål.

Dette pga skolen gjorde en feil da jeg tok opp fag, slik at jeg nå mangler dette pga de nye reformene.

Jeg kan enten prøve meg som privatist i dette selv, eller jeg kan følge undervisning i et år og bli garantert at jeg står. (Jeg kommer ikke til å bli trukket til eksamen, jeg må bare møte opp å bestå prøvene.)

Først valgte jeg å ta det som privatist fordi jeg synes det er ydmykende å måtte gå med så yngre mennesker i tillegg til de gamle lærerene mine, men nå vet jeg ikke.. Prøver å lese meg til dette faget (matte) selv og med kveldsskole, men jeg blir ikke klokere. Er redd jeg ikke kommer til å bestå på egenhånd. Dette er snakk om fordypning i matte, jeg kan ikke engang basic matte.

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville fulgt vanlig undervisning for å være sikker på å få med meg alt og for å stå.

Drit i om det kanskje er litt flaut. Litt flaut er verd å passere videregående:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går hos den eneste som tilbyr dette her (eller har gått en gang), da gikk vi gjennom forkunnskapene til dette. Merket han ble veldig stresset over at jeg tilogmed ikke kunne det.. Eksamen er jo om under 3 mnd, så ja.. Er ikke redd for hardt arbeid, men hva om jeg ikke klarer det? JEg får ikke denne sjansen igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triks: IKKE tenk "hva om jeg ikke klarer det" og "det går aldri" osv. Negative tanker gir stryk.

 

Du klarer det! STÅ PÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen :) Er bare så mye som står på spill, og surt når jeg ikke hadde trengt dette i det hele tatt hadde det ikke vært pga den tidligere skolen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...