Gå til innhold

Noen som det syntes det ble for tett med 3 barn med ca 2 1/2 år mellom hver?


2flottebarn;)

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha nr 3, plagdes med bekkenløsning under 2. svangerskap, men vil gjerne ha en til? Blir det for hardt for kroppen, og er det for heftig å ha 3 så tette? Noen med råd/anbefalinger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke peiling på bekkenløsning jeg da, men har 3 unger med ca 2.5 pr mellom hver.

Går helt greit, ikke noe større problem med 2 enn 3 synes jeg for tida er brukt opp uansett hihi.

Kroppen min taklet det bra, men er veeeeldig glad jeg aldri skal gå gravid mere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 år og 3 mnd mellom 1 og 2

og 20 mnd mellom 2 og 3.

 

Nå som sistemann er 5 mnd og alt har gått seg fint til er det helt supert. De er alle tre så opptatte av hverandre og jeg ser gleden de kommer til å ha av hverandre når de er så tette som stor.

 

Hadde ikke noe problemer med bekkenet i det heletatt i de to første svanger skapene, men i det siste slet jeg litt.

Men mye av grunnen til det var nok at vi hadde en ekstremvinter hvor vi var snødd ute og måtte parkere et stykke unna huset. Det innebar da å bære alt av varer, minstemann som var for liten til å takle den tunge snøen og traske i oppoverbakke til huset. Dette gjorde nok utslaget da det varte fra jul og til snøen var borte.

 

Men bortsett fra det vil jeg anbefale alle det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok regne med at bekkenløsningen kan bli verre når du får flere barn, uansett hvor langt/kort du har mellom barna.

 

Jeg har 8 hvor det er 2 år og 8 mnd ca mellom nr. 1 og 2 og 2 år og 5 mnd ca mellom nr. 3 og 4, ellers er det under 2 år mellom alle de andre. Så da altså 8 barn på 14 år og 4 1/2 mnd.

 

Dette var ikke noe problem. Bekkenløsningen ble litt verre for hvert barn, men ikke noe alvorlig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...