Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Var på lekeplassen med en venninne og hennes 2 åring idag. Jeg har en 4 åring. Hele tiden mens vi var der satt hun på en benk og brølte etter datteren sin . Skarpt og høyt hylte hun at "Det er farlig", "Kom deg bort derifra", "pass deg". Flere ganger, men begge barna hørte det skrek hun "faller du nå så kommer du til å splitte hue i to og jeg gidder ikke å sitte på sykehuset hele helga". Akkurat den kommentaren med at datteren ville splitte hode i to synes jeg er direkte upassende å komme med på en lekeplass. Datteren var jo kjempeforsiktig og jeg vil ikke at min datter skal høre den slags skremselspropaganda. Endte med at jeg gikk, og har mistet lysten på flere leketreff...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg hadde bedt henne la være å være så dramatisk!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Jeg tror jeg hadde ledd av henne og gått og lekt med begge barna istedetfor. Det er faktisk morsommere å se fryden til barna når en leker med dem enn når en bare sitter på en benk.
Dronningen! Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Som en god venninne ville jeg ha sagt i fra!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Hun er veldig overbeskyttende? Eller er ungen veldig vilter? Hvis det er førstenevnte ville jeg faktisk ha snakket med henne om det... Og den kommentaren om hodet ville jeg ha sagt noe om med en gang, at det er unødvendig skremsel og at det er verre enn å dette og slå seg...Må være veldig slitsomt for henne, og for dattera å ha det slik..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Hei, nei ungen er ikke vilter. Hun er jo kjemperedd for å gjøre noe som helst. Jeg er også opptatt av å lære barnet mitt sikkerhet, men å skrike "faller du ned derifra splittes hue ditt i to og vi blir sittende på sykehuset hele helga" er etter min oppfatning fullstendig mangel på sosiale antenner. Og det skaper bare utrygge barn. Er ikke så god venninne, og dette, samt mange liknende historier har gjort at jeg har mistet lysten på videre vennskap. Og jo, jeg sa ifra, men hun bare overhørte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå