Gå til innhold

Hvor går grensa mellom akkurat passe og lubben?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer ann på fasongen. Har man eplefasong ser man lubben ut om man legger på seg 5 kilo, da blir jo magen tykkere enn hoftene og det er ikke pent.. Har man timeglassfigur slipper man billigere unna og kan fint ha noen ekstra kilo over rompe/lår men fremdeles se slank ut pga den smale midjen.

 

Jeg bruker selv str 42 og anser meg som lubben, men jeg har eplefasong da. Kjenner folk i str 42 som ser utrolig fine ut (urettferdig det der).

 

Uansett er man vel som regel passe i stre 38/40 (M), men litt drøy i str 40/42 (L). Men ingen regel uten unntak, høyden har jo også litt å si.. Er man lav ser man lettere lubben ut enn om man er høy.

 

Konklusjon: umulig å svare på spørsmålet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du str 42 i klær, eller 32 tommer i dongeri? Begge deler er å være lubben kanskje...?

 

Jeg bruker 42 i klær og 33 tommer i dongeri, jeg har bmi som overvektig (174 cm og 80 kilo). Føler meg mer feit enn lubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke er veldig høy ( over 175 cm), mener jeg at man er lubben når man bruker str 40. Men lubben er noe annet enn feit. Bmien sier greit i fra når man er overvektig, over normalen er vel strengt talt lubben.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg er 170 cm og bruker nok 40 i buksestørrelse, samt at puppene mine er ganske store så jeg må bruke 40 av og til der også. Jeg anser ikke meg selv som lubben i det hele tatt. Jeg har en flott kvinnelig figur, med kiloene og formene plassert på riktig sted.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være lubben selv om det er litt rundt magen. Synes det har blitt veldig vanlig med litt på magen blant både tynne og andre.

 

Selv bruker jeg stort sett 40. 167 og har ligget på ca 67 kg. Anså meg selv som normal i øvre sjikt, ikke slank men ikke lubben heller. Før jeg ble gravid nå var jeg nede på 63-64kg og følte meg slank, selv om det var litt mage. Ikke så veltrent lenger liksom...

 

NÅ derimot, 19 uker på vei, og på 67 kg igjen føler jeg meg lubben, for nå er det en annen type mage. Går ikke an å holde den inne liksom.

 

Så kanskje grensa for meg er at jeg er lubben når jeg ikke klarer å dra inn magen ?? Og sånne lovehandles....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...