Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Erfaringer? PS: De som vil holde forelesninger om at man ikke bør gå på slike kurer, kan la være å svare. Gammelt gods.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg har.. Holdt på i 8 av 10 uker før jeg ga det opp! Funket ikke hos meg.. Jeg vil si at jeg fulgte det ganske slavisk, eneste var at jeg ikke var så flink til å trene i tillegg.. Gikk ned 2 (!) hele kg på den tiden.. Ikke verdt, spør du meg. Jeg og en vennine derv på samtidig, også henne uten spenstige resultater. Dyrt er det også.. Men betaler glatt 2000 kr hvis jeg kunne tatt av 10-15 kg.. Men bortkasta penger! Arrg.. Jeg gikk på Camilla-metoden btw...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Erstattet du alle måltider, eller bare noen?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 du skal ikke erstatte alle måltidene, men skal følge e n plan som er lagt opp på 10 uker (cm-metoden). Husker ikke nøyaktig, men f.eks.: uke1 2 erstatninger, 3 vanlige lette måltid. uke 2 3 erstatninger 2 lettere måltid osv...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 det står jo at man kan erstatte alle måltidene også, men bør konsultere med lege dersom man skal gjøre det i mer enn 3 uker?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #6 Skrevet 3. september 2010 Ikke peiling på det, dessverre.. Men det finnes flere metoder med Go123. Anbefaler ikke CM-metoden.. Men det finnes sånn chat du kan prate med de som jobber der på siden deres... Prøv det, de kan sikkert svare deg på det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå