Gå til innhold

barn og onani


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en jent på 5år som er blitt helt besatt. hvor som helst driver hun på. særlig i bilen,ved tv, når hun tegner osv. prøvd å si på fin måte at d er niormalt men at en pleier gjore det når en er for seg selv...at hun kan trekke seg tilbake, at hun må slutte med det i besøk, bhg og slik.men ingenting hjelper. kjenner jeg begynner å bli irritert, like før jeg sier hun blir blind nå ;) noen med erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun gjør det ubevisst? Prøv å vær konsekvent og si i fra hver gang det skjer, Si at hun kan fortsette når hun er alene på rommet. Hvis dere ikke sier i fra hver gang, er det ikke lett å bli bevisst at man gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den over her, dere må være konsekvent og si fra hver gang. Det er ikke sikkert det er en bevisst tanke fra henne, hun bare gjør det.

 

Kanskje ikke helt det samme men en venninne av meg har en datter som pattet på to fingre, konstant egentlig. Og for å få henne til å slutte (hun var da 8 år) ble hele familien og vennekrets informert om at hun måtte påminnes om å ta ut fingrene så snart det ble oppdaget. Gikk faktisk bare noen uker før hun sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...