Gå til innhold

Når fortalte dere BF om ny kjæreste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

BF er fortsatt knust.. Og jeg tror jeg har funnet kjærligheten på nytt. Ikke offisielt enda. Men når forteller man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var vell motsatt hos oss...BF gikk og jeg var knust...jeg mistenkte han hele tiden for å være sammen med kollegaen sin , men han nektet....solgte huset på sommeren og han ble observert med henne MYE ( bor på et lite sted) men han blånektet uansett hvem som spurte....men en uke etter at seperasjonen var innvilget så fortalte han at nå var han sammen med henne.....Ble så skuffet, det hadde stått mer respekt av han om han hadde innrømt det før....

 

Så bor du på et sted så det er mulig han kan høre det fra andre,så er det best du sier det....Men du skriver at du TROR du har funnet kjærligheten på nytt....jeg ville kanskje ventet med å si noe fram til du er sikker?? Nå er det jo mange detaljer jeg ikke vet...hvor lenge det er siden det ble brudd mellom dere o.s.v....Men det er tøft å være parten som sitter igjen med sorgen...så han vil nok bli enda mer lei seg når han får høre at du er gått vidre...dumt å fortelle det før du er sikker på at du er inne i noe seriøst tenker jeg....

 

Ut fra mine erfaringer og det lille jeg vet om din situasjon da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det omtrent med én gang. Vi hadde blitt enige om å fortelle hverandre det kjapt hvis vi fikk noen nye kort tid etter bruddet, fordi vi begge bor på et relativt lite sted og ryktene ville begynne å gå. Fant meg ny kjæreste etter 5 mnd, så greit å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...