Gå til innhold

Ligger dere på gulvet sammen med barnet og leker hele dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften spør?

Jeg har ei datter på 5 mnd som er helt fullstendig avhengig av meg..jeg ligger 90 % av tida sammen med henne på treningsmatta...hun hyyyylskrik om jeg går og gjør noe annet...synes det er vell slitsomt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger ikke sammen med henne på gulvet hele tiden. Hun "leker" fint alene en stund og så liker hun å sitte i vippestolen mens jeg henger opp klær, rydder i skap ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Det er vitkig å lære barna å leke selvstendig fra de er veldig små. Vi vil ikke ha barn som henger i skjørtene til mor hele dagen lang. Man har jo andre gjøremål man må få gjort også.

 

Du får prøve deg på en mild avvenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det må være slitsomt..

 

Noen dager kan ikke min ligge alene i det hele tatt. Vi må sitte med han hele tiden, og aktivisere han hele tiden.

 

Andre dager kan han ligge alene leeenge, og godtar at vi er der litt, og forsvinner igjen. Så lenge han kan se oss, og vi snakker litt med han.

 

Han er 4mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det mye i begynnelsen. Men nå ligger hun alene, men jeg er alltid rundt. Merker fort hvis hun blir lei av å ligge alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ligge på gulvet med henne hele dagen, derfor flytter jeg henne rundt i vippestolen eller legger henne på en strategisk plassert stellematte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri giddet å ligge med småen så lenge. han er også 5 måneder. Han ligger litt alene, og så ser han på tv litt, og så ser han på meg når jeg gjør husarbeid, og så leker vi og synger litt, og så tygger han litt på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har et barn på 6 mnd. Vi ligger aldri sammen med han på gulvet å leker. Vi tar han så klart på fanget innimellom og synger og herjer litt, men lekene leker han med selv. Siden han har vært så uavhengig av oss på gulvet har han begynt å krabbe allerede, og han reiser seg selv opp etter møbler, så vi må følge godt med han. Du må nok bare la barnet ditt suttre litt, for du kan rett og slett ikke ligge på gulvet hele dagen! Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det gjør jeg ikke.. Nå er gutten min litt større, men har aldri kunne ligget på gulvet hele dagen, er ikke alt her hjemme som gjør seg selv :P Så da må han aktivisere seg selv mens jeg gjør andre nødvendige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...