♥Mammatil3små♥ Skrevet 3. september 2010 #1 Skrevet 3. september 2010 Er kjedelig å være sykmeldt, så jeg begynte like godt å handle litt julegaver på nettet... Greit å være tidlig ute... Fant en fin tunika med Hello Kitty på (bare en liten figur),så lurer på om ei jente på 7 år syns det er barnslig...? hehe:) Har ikke jenter selv, så henger ikke helt med på det der hello kitty greiene... Men syns jeg ser jenter helt opp i 13-14 års alderen med hello kitty klær...
FlightlessBird Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Jeg liker ikke den katta, men tror nok ikke en 7 åring er for stor...
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 7åringen min elsker Hello Kitty! Har sett mange i klassen hennes, og eldre jenter på skolen med dette:)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 Jeg er 33 eeeeelsker den katten =0) så 7 år er helt perfekt alder =0) Kommer litt ann på personligheten. Om hun går med gutteklær ville jeg nok valgt noe annet =0)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2010 Hehe, ok... Da satser jeg på det... Hun er veeeldig jentete... Liker og pynte seg... Takk for hjelpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå